مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

۸ موردی که پیشین از طراحی وب بایستی بدانید


۸ موردی که پیشین از طراحی وب بایستی بدانید
پیشین از آغاز ساخت یک سایت بایستی در باب آن‌ها تصور کنید و برای آن طرح ریزی فرمایید. درین مقاله ۸ نکته اثر گذار اشاره شده‌است تا شمارا درباره‌ی آنچه بایستی برای ساخت برنده ترین تارنما بدانید آشنا سازد.

طراحی سایت در مشهد
۱- انگیزه از ساخت سایت چه می باشد؟
او‌لین مطلبی که بایستی بدانید، نکات و انگیزه اصلی وبسایت میباشد. برای انجام چه کاری پباده سازی شده‌است؟ عامل اصلی آغاز به فعالیت آن چه است؟ در‌صورتی‌که آن را ادراک نکردید، ابدا قابلیت و امکان ساخت سایت نیست ، چون از نخست بی انگیزه خواهد بود.
نکته: هدف ها ملموس و قابل اندازه گیری را تولید نمایید.

۲- اسم تجاری شما چه می باشد؟
نکته قابل توجه دیگر این میباشد که بدانید در کسب و فعالیت مجازی با چه نامی شناخته میشوید. بخش اعظمی از اشخاص از اسم عادی یا این که اسم تجاری خویش استعمال می‌کنند، ولی گاهی اوقات این دامنه ها جانور نیستند و به وسیله قرد دیگری گرفته شده‌است. در‌این حالت شما می‌خواهید یک اسم دامنه به یادماندنی را ساخت نمایید و تامل نکنید که اسم نو متبوع شما مدام در دسترس خواهد بود، فریب نخورید. در ازای ، آن را باز‌بینی نمائید. بعد از آن این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا یک سایت را در نزدیکی اسم دامنه پباده سازی نمائید تا بتواند با تجارت شما در رابطه باشد.
نکته: مطمئن باشید که اسم دامنه با مارک آنلاین شما سازگار میباشد.

۳- به چه محتوایی نیاز دارید؟
همینطور بایستی از مطالب متنوعی که در تارنما شما ظواهر می‌گردد، درایت داشته باشید. این سبب می‌گردد ساخت ساختار کلی که سبب ساز به سایتی می‌گردد را با ذهنی سهل و آسان ساخت نمایید. در باب هدف ها و اطلاعاتی که می‌خواهید در چنگ بازدید کنندگان قرار دهید تصور کنید و روش ساخت رابطه آن با صفحه ها شخصی را آغاز فرمائید.
نکته: زمانی شک وتردید دارید، به رقبای خویش یا این که افرادی که می‌توانید از آنان الهام بگیرید، نگاه فرمائید.


۴- برندینگ شما چه می‌باشد؟
وبسایت شما مشابه به پنجره مغازه برای تجارت شما در وب میباشد. این بدان مفهوم میباشد که درباره با مارک تجاری شما گذشته از فعال‌ساز‌ی سایت بایستی به خیر اندیشید. می بایست به طور کاملً با بقیه صورت های بازاریابی که برای تجارت خویش انجام می دهید جریان پیدا نماید چون استمرار همگی چیز درین تجارت میباشد.

۵- آیا Call to Actionمناسبی دارید؟
از‌آنجا‌که تا قبل از اینً در باب انگیزه وبسایت خویش تصمیم گیری نموده اید، بایستی روی فراخوان عملی که می‌تواند در وب سایت شما ظواهر شود، تمرکز فرمایید. Call to Action قادر است دربرگیرنده زنگ زدن اشخاص با شما از روش تلفن، پست الکرونیکی، کامل شدن فرم، نام نویسی، بارگیری، ورود به سیستم یا این که هر چیز دیگری باشد که به آن‌ها نیاز داراست تا به نوعی تعامل با تارنما شما انجام دهند. تولید یک انگیزه قابل اندازه گیری آشکارا به ما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا دعوت خویش را به فعالیت مشاهده و پیگیری کنیم.

۶- آیا وب سایت ایمن میباشد؟
آیا اهمیت امنیت را درباره با سایت خویش ادراک می‌کنید؟ سطح امنیت می‌تواند به آنچه انجام می دهید بستگی داشته باشد، بدین ترتیب پیشین از هرگونه مشورت کردن، در‌پی بعضی از مشورت کردن های ماهر باشید. چنانچه جزئیات را پیگیری می‌کنید و پرداخت ها را فراموش نمیکنید، قانون ها و ضوابط خاصی موجود است که بایستی آن را دنبال و اجرا فرمائید. گوگل حتی پیشنهاد می نماید که تارنما ها برای رویا رویی با ارتقاء فیشینگ و بقیه تارنما های فریب خورده ایمن باشند.
نکته: چنانچه به تارنما خویش نگاه می‌کنید و در کناره بالا سمت چپ قفل سبز مشاهده نمی‌کنید ، تارنما برای به اشتراک گذاری داده ها سری ایمن وجود ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۳۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)