مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

پرتال اینترنتی باید دامنه ای تک زبانه

پرتال اینترنتی باید دامنه ای تک زبانه با پسوندی دارای ارتباط داشته باشد .

این که شما تفکر نمائید با تعیین دامنه ای که تلفیق پارسی و انگلیسی باشد، بتواند اثربخشی مطلوبی در معرفی دامنه به جامعه مختلفی از مخاطبان داخلی و خارجی داشته باشید، تصور نادرستی هست . دامنه گزیده از نام‌و‌نشان یک وبسایت اینترنتی موفق می باشد . هر مقدار دامنه یک تارنما بی آلایش و دارنده معنی باشد، برد پرتال هم به همان میزان ارتقاء خواهد یافت . شما تصور کنید که دامنه ای برای یک تارنما خبری با روءیت کرد در بین المللی ثبت شود به چهره Behtarinnews .

طراحی سایت در مشهد
آیا برای یک استفاده کننده غیر پارسی گویش این دامنه مفهوم خواهد داشت؟
آیا می بضاعت به موفقیت فی مابین المللی جنین دامنه ای در کوتاه زمان و حتی بلند دوران امیدوار بود؟ خیر و خوبی . به عامل آن که دامنه تلفیقی از واژه و کلمه فارسی behtarin و کلمه و واژه انگلیسی News می باشد . در حالی که کلمه بهترین، به صورت فارگلیسی درج شده است و این یک غلط متداول در فی مابین دامنه های داخلی می باشد که نگاه فارگلیسی به تصویب دامنه دارا‌هستند . در حالی که یک فرانسوی گویش یا یک اسپانیولی زبان، در اسم گذاری دامنه خویش هیچ گاه تلفیقی از نام اسپانیولی و ژاپنی ! را گزینش نمی کند .

این که چرا ما این قدر غرب زده گردیده ایم خویش جای تعجب دارد بنابراین، سعی نمایید در نام گذاری دامنه، دامنه ای گزینش شود که به پارسی یا انگلیسی یا هر لهجه دیگری، مفهوم صحت بدهد و در صورتی‌که تلفیقی هست، تلفیقی از یک گویش باشد نه چند گویش . صد رد صد کسی انتظار ندارد یک وب سایت خبری، پسوند biz داشته باشد . بنابراین تعیین پسوند هم در نام گذاری دامنه یک پرتال از جایگاه مهمی برخوردار هست . نیاز نیست برای شیوه اندازی وبسایت های نو در هر زمینه ای قرق نمی کند، پسوندهای مختلفی از آن را ثبت کرده و به دامنه حساس لینک دهید .

همگی کسب و شغل های آنلاین را نباید در حد آمازون و گوگل در آغاز نگاه کرد . اکنون که هزینه تصویب دامنه و تمدید آن ارتقاء قابل مراعات ای به عامل ارتقاء نرخ ارز داشته هست عملکرد فرمایید هزینه ها را کاهش دهید و اثربخش ترین راه حل را در دستور عمل قرار دهید . فراموش نکیند در تجارت آنلاین و راه و روش اندازی اینترنت سایت، اولی قدم کاهش هزینه ها و ضرر و زیان نکردن و گام بعدی، یافتن خلاقانه و هوشمندانه مخاطبان و کسب نتیجه سنجیده در کوتاه دوران و بلند بازه می باشد . قدم اول، همان تصویب دامنه مناسب می باشد .

پرتال اینترنتی باید نیازهای مخاطبان را تشخیص دهد .

پرتال های غالب اینترنت، چه آن ها که هر ساله بوسیله پاداش بین المللی وب به اسم webby awards اعلام می شوند و چه آن ها که در فهرست alexa قرار دارا هستند و چه آن ها که مالامال مخاطب میباشند و معروف، همگی دارای گنجایش ها و قابلیت و امکان هایی برای تشخیص نیازهای مخاطبان بالفعل و بالقوه خود هستند تا ضریب کار ها را ارتقا دهند . پرتالی که نتواند با طیف های مختلفی از یوزرها خود ارتباط برقرار نماید و اطلاعات آن را اخذ و نوع بندی کند، در نیاز سنجی یوزرها با مشکل ها رو به رو می شود و در دراز مدت، زمان رقابت را در اختیار رقیبان قرار می دهد . نیاز سنجی همگانی و مداوم، یکی از ابزارهای رقابتی در منش اندازی و مدیریت سایت های اینترنت می باشد .

نیازسنجی به ما یاری می نماید تا متوجه شویم که یوزرها از کدام بخش های پرتال بخش اعظم بازدید می نمایند و موتورهای جست و جو بر شالوده چه کلید کلمه و واژه ها و رویه هایی کاربران متفرق را به سایت و صفحه های مختلف آن پند می نمایند . از طرفی دیگر، پرتال می بایست ابزارهای مختلفی برای دریافت نظرها و اطلاعات کاربران هدف و غیر هدف در اختیار داشته باشد تا برای ارتقای توان افزایی اثربخش خویش برنامه های مدونی را شناسایی و در فرمان عمل قرار دهد . کاربران کارشناس یا lead user که امروزه به تیتر بخش جدایی ناپذیر در مدیر خلاقیت و اختراع در سرویس ها به شمار می روند، نقش مهمی در ارتقای کاررایی تارنما و کسب و کارهای انلاین دارا‌هستند .

همواره همت نمایید تا با این کاربران در ارتباط باشید . کاربرانی که هفتگی به سایت و محتوای آن مراجعه می کنند، شایسته ترین تبلیغ کنندگان برای کسب و عمل شما می باشند . بهترین رقبا، مشتریان شما میباشند . چرا که شایسته ترین منتقدان و راستگو ترین آن ها می باشند . چرا که از خدمات شما همواره به کارگیری می کنند . پس شیوه هایی برای تعامل با آن ها در اختیار داشته باشید و از زمان های مختلفی برای تعامل دو سویه با آن ها استعمال کنند . فرم های آنلاین، بخش ارتباط آنلاین و ارتباط از روش کانال های اجتماعی، قابلیت هایی برای تعامل با یوزرها و مخاطبان سایت می باشد که اینترنت مسترها باید در زمان مدرن به آن کاملا اشراف و دور اندیشی داشته باشند . قلیل تر سایت موفقی در عالم جان دار است که مخاطبان نتوانند از شیوه شبکه های اجتماعی، با مسئولان شرکتی و پرتالی در رابطه نباشند . هر اندازه با مخاطبان بیش تر در رابطه باشید، نیازهای آن را خوب تر تشخیص داده و برای ارضای این نیاز خوب تر سعی خواهید کرد .

همواره کاربران، می توانند روش حل های نیکی برای اجرای نیازهای اطلاعاتی و غیره خود را از شیوه پرتال شما در اختیار بگذارند که به وسیله برنامه نویسان و طراحان پرتال عملی شود . فراموش نکنید که بخش نظر سنجی و کامنت هایی که مخاطبان وبسایت آمازون پای هر کتاب و جنس معرفی شده در این پرتال قرار می دهند، مسئله معرفی غیر بدون واسطه محتوای این پرتال را به میلیون ها مخاطب در دنیا آماده می کند و از تمامی حیاتی تر متقاضیان بالقوه ای را بالفعل می نماید . این همان رمز تشخیص نیازهای مخاطبان در کسب و عمل آنلاین می باشد .


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۵:۲۷ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)