مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

پباده سازی لوگو ماهر با ۲۵ تکنیک کاربردی

طراحی سایت در مشهد
پباده سازی لوگو ماهر با ۲۵ تکنیک کاربردی
پباده سازی لوگو قشنگ و رشته‌ای ویترین اینترنت‌وبسایت شما به حساب میآید و یک کدام از مهم‌ترین اقدامات نخستین در آستانه طراحی سایت میباشد. پباده سازی لوگوی ماهر در برندینگ بهتر کسب‌وکارتان نقش کلیدی خواهد داشت. درین نوشته‌ی علمی شمارا با ۲۵ تکنیک کاربردی برای پباده سازی یک لوگوی دیدنی آشنا خوا هیم کرد.


وقتی که یک لوگوی مطلوب هم‌راستا با یک مال بی‌نظیر ارائه شود و برای مقطع عصر قابل توجهی مو جود باشد آخر و عاقبت قادر است به یک میزان دارایی با ارزش برای هر شرکتی تبدیل شود. لوگوهایی مثل نایک، مک دونالد، ستاره سه نقطه‌ای مرسدس و غیره چندین مثال پر رنگ از این گونه لوگوها می باشند. ولی علاوه بر ماهیت تمامی‌گیر آنان چه طور میتوانید به یک لوگو شایسته ترین مجال چهت نیل به چنین وضعیتی را بدهید؟ در هر پروژه لوگوی غالب جهانی صفاتی موجود هست. در اینجا بعضا از مواقعی را که به بهبود کیفیت لوگو امداد می نماید برای شما آورده‌ایم.

۱.شغل های اساسی را انجام دهید


یکی‌از جذاب ترین نصیب‌های طراح بودن این میباشد که شما با هر پروژه تازه می توانید چیزهای تازه خاطر بگیرید. هر مشتری حتی‌د‌ر یک فن یکسان، مختلف میباشد وافراد شغل های مختلفی را به طریق‌های متعدد انجام میدهند.

۲.طرح خویش را تبدیل به ثروت نمائید

 

استعمال از طرح فرصتی میباشد که ما بتوانیم درخششی در معاش خویش ساخت کنیم. ولی مهم‌خیس از کلیه ضبط ایده‌های متعدد پباده سازی در مغز ما سریع‌خیس از هر دستگاه دیجیتالی است. به این ترتیب چنانچه شب با ایده‌ای در راز از خواب بیدار میشوید خودکار و برگه یک رویه ایده‌آل برای به حافظه آوردن آن طرح میباشد. طرح‌بندی همینطور سبب می شود صورت‌ها را ریلکس‌خیس پیاده فرمایید. برای تثبیت دیجیتال یک طرح مدام وقت است البته به عبارتی عصر که ایده‌ای به ذهنیت شما میرسد بایستی آن را پباده سازی فرمائید و سپس آن را به طور دیجیتال پیاده‌سازی نمائید.

سفارش اینترنت سر: پباده سازی کاتالوگ و بروشور؛ ۲۵ نکته که کاتالوگ شما‌را جالب‌خیس می‌نماید

۳.سیاه و سپید عمل فرمایید


به کارگیری نکردن از رنگ تا انتهای عمل به شما یاری می نماید تا اعتنا خویش را بر اصول ایده متمرکز نمائید و تغییرات آن را بتوانید به آسانی انجام دهید. با به کارگیری از رنگ‌بندی دیدنی یک ایده ضعیف نجات پیدا نمی‌نماید، در شرایطی که یک ایده خوب حتی سوای اعتنا به رنگ نیز خوب میباشد. در صورتی یک لوگوی مشهور را در ذهن خویش فکر کنید تصویری که از آن در ذهن ما به وجود می آید یک تصویر فارغ از رنگ میباشد. این خطوط، صورت‌ها و ایده‌ها میباشند که یک طرح خوب را می سازند و فرقی نمی‌نماید که‌این طرح یک سیب گاز زده باشد، سه نوار موازی یا این که چهار رینگ به هم پیوسته و یا این که هرچیز دیگری باشد.

۴.آن را منحصر به فرد نگه دارید


یک لوگو می بایست با ایده‌ها و کار‌هایی که ارائه می دهد دارای ربط باشد. مثلا یک فونت قشنگ برای رستوران مطلوب‌خیس میباشد تا برای یک مهدکودک. یا این که به کار گیری از رنگ صورتی و زردرنگ فلورسنت به شما امداد نمی‌نماید تا پیام شما ذهن مردان بازنشسته را سرگرم نماید. شما این موردها را میدانید که برای یک صنعت چه جور لوگویی عمل میکند و این‌ها مواقعی آشکار می باشند. ولی می بایست یه خرده عمیق‌خیس گردید. هرچه استدلال پباده سازی شما در پشت یک پباده سازی یگانه مطلوب‌خیس باشد فروش ایده به مشتری سهل‌خیس می شود. و این اکثر زمان ها می تواند بحران برانگیزترین بخش یک پروژه باشد. طراحان تنها پباده سازی نمیکنند بلکه بایستی به تفکر فروش طرح خویش نیز باشند.

۵.انگیزه شما بایستی فراخوانی راحت مخاطب باشد


آسانی مدام در به رسمیت شناختن امداد میکند، به خصوص زمانی که اکثری از برندها برای جلب اعتنا مخاطب با یکدیگر رقابت می‌نمایند. شما می خواهید به بینندگان و مخاطبان این مجال را بدهید که صرفا بعد از یک نگاه معمولی یک آرم و یک لوگو را تذکر نمایند و این با یک پباده سازی ظریف و مملو از جزئیات قابلیت و امکان‌پذیر نیست. یک لوگوی تجاری بایستی در معنا متمرکز شود، یک ماجرا واحد داشته باشد و در اضافه مورد ها بی آلایش باشد. این فرمان به‌این ادله میباشد که‌این لوگو می بایست از یک نشانه اینترنت‌وبسایت گرفته تا درج لوگو برروی یک ساختمان، در افتتاحیه‌ها و در طیف وسیعی از برنامه‌های دیگر به عمل برده شود.

۶.عملکرد نمایید گوناگون باشید


وقتی که رقبای مشتریان شما تمامی از یک سبک تایپوگرافی یگانه با به عبارتی رنگ و نمادی که در سوی چپ اسم تجاری قراردارد استعمال مینمایند شما بایستی کاری متعدد انجام دهید. این فعالیت یک وضعیت عالی را به شما می دهد تا بتوانید مشتریان خویش را از هم تفکیک نمایید. ولی به خیال داشته باشید وجود لوگوهای شبیه در بازار لزوما بدین معنا وجود ندارد که عمل شما سهل وآسان‌خیس شده‌است، چون برهه زمانی متعددی ممکن میباشد ارتفاع بکشد تا مشتری بتواند این تفاوت را بپذیرد و با سایرافراد مختلف باشد. با نشان دادن تصورات خویش میتوانید مشتری متبوع خویش را جلب نمائید.

۷.نام و نشان گسترده‌تری را در لحاظ بگیرید


بسیار معدود میباشد که شما یک لوگو را به تنهایی فارغ از موضوع اینترنت‌تارنما یا این که کارت ویزیت یا این که نشانه یک برنامه به تنهایی ملاحظه کنید. به همین ادله میباشد که مثال‌ای که به مشتری ارائه می‌دهید می بایست گونه های مختلفی از موضوع‌های متفاوت را در بر بگیرد تا نشان دهد یک لوگو هنگام مشاهده به وسیله مشتریان بالقوه چه گونه به لحاظ میرسد. شما می بایست در طول پباده سازی به عقب برگردید، به تصویر به طور وسیع‌خیس نگاه فرمائید و مواقعی از این دست تا ملاحظه کنید که کجا می‌باشید و چه چیزی را تسلط کرده‌اید.

۸.خیلی ظریف نباشید


یک لوگو لازم وجود ندارد نشان دهد که کمپانی چه کاری را انجام می دهد. درواقع بهتر میباشد که اینگونه نباشد چون هر چه این لوگو انتزاعی‌خیس باشد ماندگاری آن نیز طولانی تر میباشد. ممکن میباشد لوگو تاریخچه یک سوله را نشان دهد یا این که یک آرم از یک عمل خانوادگی باشد ولی لوگوها نباید نشان دهند چه کاری انجام می‌دهید. درعوض آنها بایستی نشان دهند که شما چه کسی می باشید. معنای یک لوگو در دیده مردم بعد از شناخت با آن طولانی تر میگردد. یعنی هنگامی که ارتباطی در میان آن ها و آنچه کمپانی انجام می دهد و صورت و رنگ لوگو ساخت شود.

۹.به حافظه داشته باشید که نمادها ضروی نیستند


غالبا یک کلمه و واژه کلیدی موقت میتواند کارساز باشد به خصوص وقتی که کمپانی دارنده نامی مخصوص به ‌شخص باشد مثل Google، Pirelli و غیره. البته یک ورژن از لوگو که در محدوده‌های کوچک‌خیس عمل میکند می تواند به شما یاری دهد. این می تواند استعمال از یک رنگ مختص یا این که یک علامت باشد که تحت عنوان عنصر پباده سازی ثانویه شناخته می شود مانند کلمه و واژه اولیه، علامت دوم و غیره.

۱۰.برروی لب مردم لبخند تولید فرمایید


تزریق یه خرده شوخ طبعی در فعالیت خیر فقط قادر است منجر جذاب کردن فعالیت شود بلکه می تواند در جذب مشتری نیز چیره‌خیس فعالیت نماید. اما این عمل برای هر رشته‌ای مانند ایجاد‌کنندگان سلاح و یا این که کمپانی‌های دخانیات مطلوب نخواهد بود. امروزه بخش‌های اقتصادی با لوگوهای دست و پاگیر و استریل گردیده لبریز شده‌است. قرار دادن پاره ای شوخ‌طبعی در یک لوگو یک منش برای جذب مشتری میباشد.

۱۱.رقبای خویش را بشناسید
پیشین از استارت عمل حتی گذشته از پباده سازی معنا لوگو اطمینان نتیجه ها فرمائید که درمورد بازار انگیزه خویش کاملا تحقیق کرده‌اید. مشتری می بایست گذشته از آغاز عمل بعضا داده ها درمورد رقبا را به شما ارائه دهد. تمام لوگوها را در تیم رقابتی خویش با یکدیگر مقایسه فرمائید. این تحقیق ممکن میباشد از روش انجمن‌های بصری یا این که از روش کنوانسیون‌های تجاری نیز انجام گیرد و به شما در پباده سازی یک لوگوی مطلوب یاری دهد.

۱۲.سوال های صحیح بپرسید


این ایام استراتژی در هم اکنون تبدیل شدن به یک قسمت فزاینده مهم در پروسه برندسازی میباشد. این به‌این مضمون‌ میباشد که در کار پرسیدن سوال ها مطلوب از مشتری میتواند به شما یاری دهد تا پباده سازی خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.

۱۳.در طی روند پروژه انعطاف‌پذیر باشید


بعد از تدوین استراتژی ناچار نیستید به یکباره تمامی فعالیت را به شایسته ترین نحو انجام دهید. شما می بایست سوال چه طور این فعالیت را انجام دهم را از خویش بپرسید که‌این فعالیت نشان دهنده فضای خاکستری فی مابین استراتژی و پباده سازی می باشد.

۱۴.به خاطر داشته باشید که لوگو فقط یکی‌از جزئیات میباشد

 

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۱۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)