مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

طراحی سایت در مشهد 


دیجیتال مارکتینگ به گویش بی آلایش
با دقت به رویش تکنولوژی ونفوذ وب در تمام صحنه‌های معاش، دیجیتال مارکتینگ یا این که به عبارتی بازاریابی دیجیتال، روز آپ دیت در درحال حاضر گسترده شدن میباشد و خیلی زود روشهای بازاریابی سنتی ناپدید خواهند شد و جای آن را دیجیتال مارکتینگ خواهد گرفت. مغایر بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال بسیار ارزان خیس وهمه گیر خیس میباشد.

با به کار گیری از ابزارهای دیجیتال شما می‌توانید در برهه زمانی هنگامی کوتاه به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشید. پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر، سبب به محو شدن ابزارهای بازاریابی سنتی شده‌است. مردم به تبلت ها، تلفن های هوشمند ، کامپیوترها و ساعت های هوشمند، وسایل بازی و خانگی هوشمند و کلا وب اشیا گرایش یافته اند.

به همین سبب ساز، در‌این نوشتار میخواهیم یک نگاه جامع به مقوله دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

۱۹۹۰ میلادی – اولی به کار گیری از کلمه بازاریابی دیجیتال
واژه و کلمه بازاریابی دیجیتال برای نحستین توشه در ده سال ۱۹۹۰ میلادی استعمال شد. بعد از ظهر دیجیتال با ورود وب و توسعه و گسترش پلتفرم اینترنت ۱٫۰ ابتدا شد. پلتفرم اینترنت ۱٫۰ اذن می‌دهد تا یوزرها اطلاعاتی را نیاز دارا‌هستند، پیدا نمایند. البته نمی توانستند آن‌ها‌را به اشتراک بگذارند. تا آن عصر هنوز بازاریابان از پلتفرم های دیجیتال مطمئن نبودند.

۱۹۹۳ میلادی – اولی بنر قابل کلیک
در سال ۱۹۹۳ ، او‌لین بنر قابل کلیک، بعد از آنکه به وسیله HotWired برای تبلیغاتش خریداری شد، به صورت زنده بکار دریافت شد. این نماد ای از ابتدا انتقال به بعد از ظهر دیجیتال بازاریابی بود. در راستای همین تغییر تحول تدریجی، در سال ۱۹۹۴ فناوری های نو به بازار دیجیتال شیوه یافت. یاهو در به عبارتی سال فعال‌سازی شد.

۱۹۹۶ میلادی – تحولات عمده در بازار دیجیتال
یاهو بعداز فعال‌سازی به وسیله جری یانگ تحت عنوان راهنمای جری برای www) Jerry’s Guide (to the World Wide Webشناخته شد. یاهو در سال اولیه در حدود یک میلیون بازدید اخذ کرد. این تغییرات سبب تحولات عمده در فضای دیجیتال شد. موسسه ها به مرور وبسایت های خویش را برای ارتقاء سکو در موتور کاوش با صرفه کردند. در سال ۱۹۹۶ موتورهای کاوش و ابزار دیگری مانند HotBot ، LookSmart و Alexa فعال سازی شد.

۱۹۹۸ میلادی – به دنیاآمدن گوگل
۱۹۹۸ را بایستی با میلاد گوگل تثبیت نماییم. مایکروسافت موتور جستجوی MSN را منش انداخت. یاهو بازار کاوش در وب را ارائه کرد. دو سال آن گاه ، با ترکیدن این حباب اینترنتی با حضور پرقدرت غول های موتور کاوش اکثر موتورهای جستجوی کوچکتر از صحنه بازار بیرون شدند.

۲۰۰۶ میلادی – رقابت شدید گوگل و یاهو
دنیای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۰۶ شاهد رقابتی شگفت انگیز بود. ترافیک موتورهای کاوش در یک ماه به حدود ۶٫۴ میلیارد ارتقا یافت و MSN مایکروسافت در کناره قرار گرفت و جستجوی زنده با رقابت گوگل و یاهو به نقطع ی عطف رسید.

با در حیث به دست آوردن زمان ها، گوگل استارت به بسط و بزرگ شد. گوگل خدماتی مانند AdWords را که تبلیغات ۳ خطی را در صدر یا این که سمت راست حاصل کاوش نشان می اعطا کرد، را معرفی کرد. همینطور AdSense یا این که هزینه برای هر کلیک تبلیغات را نیز ارائه اعطا کرد.

در به عبارتی عصر گوگل متوجه قیمت تجزیه و نظارت محتوای اخذ گردیده شوید و قصد به هدفمند نمودن تبلیغات نمود. در راستای همین جنبش، گوگل به وسیع ترین هنرپیشه دنیای کسب و عمل تبدیل شد.

حالا با این پیشگفتار، نوبت به آن رسیده میباشد که ببینیم به هیچ عنوانً دیجیتال مارکتینگ چه می باشد و دربرگیرنده بر چه چیزهایی دارااست؟

دیجیتال مارکتینگ یعنی رواج و تبلیغ سرویس ها و تولید ها از روش شبکه‌های آنلاین و ابزارهای دیجیتال میباشد. اینک، وب دوست داستنی‌ ترین و اما گزینه به کارگیری‌ ترین بستر برای بازاریابی دیجیتال میباشد، ولی تمامیت بازاریابی دیجیتال بر استعمال از وب متکی وجود ندارد.

تبلیغ از روش بقیه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ از گزاره نرم افزار‌های تلفن همراه، پیامک، بیلبوردهای الکترونیکی، تلویزیون‌های دیجیتال، شبکه‌های رادیویی و موردها این قبیل نیز در زمره‌ دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد.

با اعتنا به پرورش تکنولوژی و وب، معاش مصرف کنندگان حول شبکه‌های دیجیتال در حالا گذر میباشد، بازاریابی دیجیتال بر ارائه‌ی محتوا باارزش و تبلیغات مطلوب به مصرف کنندگان انگیزه در حین مطلوب تمرکز دارااست.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۴۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)