مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

گزینش واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه و تنظیم

طراحی سایت در مشهد  ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در مشت seo کاران قراردارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو عبارات کلیدی مطلوب برای بهینه سازی را انتخاب نمایند.

ولی متاسفانه برخی از این سایت ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست می نمایند و برخی هم از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که seo کاران دست به کار میشوند و راه و روش خویش را پیدا مینمایند.

گام دوم: انتخاب واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: در حال حاضر که کلمات کلیدی را لیست کردیم و می دانیم که‌این لیست، می‌تواند کسب و عمل مارا بترکاند و به شیوه حیرت آوری سایت مارا باصرفه خیس و توانا خیس در seo کند، می بایست واژه کلیدی را از لیست گزینش کنیم و بدانیم که کدام گزینه از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در seo در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همانگونه که به لحاظ میرسد، ابزار خاصی نیست به دلیل آن که یک ذهن متفکر بایستی برای آن طرح ریزی نماید.

البته کاری که بایستی در واقع صورت پذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار هست در سایت قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از وب سایت انجام می‌گردد؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه فعالیت انجام دهید؟

برای مثال فرض فرمائید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب هستم.

موقتی لغات کلیدی وجود دارند که احتمالا خریداران هنگامی میخواهند اجناس مرا بخرند، آن‌ها‌را کاوش می‌نمایند. این کلمات مانند "خرید قهوه آنلاین" ، "قهوه ساز" ، "خرید قهوه ساز" ، "اثاثیه تنظیم قهوه" و غیره.

سیرتکامل دیگری از کلمات کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمی‌کنند. در واقع اینجانب می خواهم که کسانی که هر سیرتکامل ارتباطی با "قهوه" دارا هستند، من را پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارند ( که خیلی هم شادی بخش می‌باشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از پاراگراف "به چه شکل قهوه صحیح کنیم" ، "ضررها و فواید نوشیدن قهوه" ، "گونه های قهوه" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به نظر می‌رسد که‌این اشخاص مسلما دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید میخواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به درک کردن در رابطه قهوه علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها "مارک" مرا بشناسند، مثل این می‌باشد که اینجانب یک بازار بالقوه را در چنگ دارم که هر روز ممکن است شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

تیم دیگری از لغت ها کلیدی می تواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض کنید شما یک کافی شاپ دارید و میخواهید بدانید "شایسته ترین فروشنده قهوه در کشور ایران" کیست؟ معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین استدلال، این عامل و این ادله. کافیست که صفحه ای با این محتوا ساخت کنید و روی آن سرمایه گزاری نمائید و آن را برای لغت ها کلیدی متبوع با صرفه نمایید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان سایت منرا تشکیل می‌دهند البته معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم بهره آور می‌باشند.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۰:۴۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)